Майстер-клас Роберта Сондерса

Залучення персоналу та стійкість процесів вдосконалення

14 грудня 2018
Київ

В процесі реалізації проектів та використання інструментів Lean, багато організацій стикаються з однією розповсюдженою проблемою - відсутністю стійкості результатів, досягнутих в процесі вдосконалення операційної діяльності, та як наслідок, вихід далеко за рамки термінів реалізації проектів.

Кожна успішна Lean-трансформація базується на системі керування та робочих відносин між людьми, що забезпечують залучення всіх співробітників в процеси безперервного вдосконалення та єдність поглядів. Ця внутрішня здатність організації до заохочення персоналу та культура безперервного вдосконалення призводить до виключно високих результатів з підвищення якості продуктів, швидкості роботи та безпеки праці, роблячи співробітників талановитими людьми, а організацію — квітучою. У підсумку, в організації природним чином створюються лідери та команди, здатні до безперервного вдосконалення "на рівні ДНК", майже як рефлекторна звичка. Тобто, філософія Lean стає зоною відповідальності кожного працівника. Так, це можливо. Ми називаємо це здоровою організацією!

Три основні чинники визначають ефективність системи керування, заснованої на філософії Lean:

1. ЗАЛУЧЕНІ ЛЮДИ (Engaged People)
В організаціях, які отримують максимум користі від своїх співробітників, створена така система підтримки, яка забезпечує просте та ефективне освоєння своїх обов'язків. Це стосується всіх, від робітника до члена правління. Залучений персонал підвищує шанси на успіх компанії в бізнесі, збільшує продуктивність та добробут організації, органічно сприяє індивідуальному розвитку співробітників і почуття єдності.

2. ІДЕАЛЬНІ ПРОЦЕСИ (Perfect Processes)
Під час того, як клієнти, конкуренти, економічна ситуація змінюються, організація повинна постійно дбати про вдосконалення методів керування. Виявлення та усунення проблем в організації повинні стати турботою кожного, а організація - гарантувати можливість навчання та розвитку добрих навичок свого персоналу.

3. СПРАВЖНЄ ЛІДЕРСТВО (Authentic Leadership)
Справжнє лідерство - це коли лідер, маючи заслужений авторитет та відданість філософії Lean, вміє залучити всю команду в процеси тривалого вдосконалення. У такій системі у відносинах лідера з членами команди простежується деяка аналогія з відносинами вовка і вовченят в процесі їх виховання та передачі знань для виживання в суворому світі: він для них безумовний авторитет, його методи навчання ефективні, чесні та суворі, але не позбавлені ігор та батьківської турботи про кожного... При цьому, легітимність справжнього лідерства заснована на поважних відносинах до кожного у команді, де діє виробнича етика та цінують внесок у загальну справу. Простіше кажучи, справжні лідери - позитивні люди з чесної самооцінкою, які сприяють відвертості й створенню в команді відносин заснованих на довірі. Їх енергія спрямована на збільшення ефективності кожного та команди в цілому.

Тільки коли всі ці три аспекти - люди, процеси та лідерство – присутні у системі керування організацією, тільки в цьому випадку ми можемо розраховувати, що буде забезпечений її успіх та розвиток.

"Насправді, в Lean немає інших рецептів успіху, крім залучення всіх в процес безперервних поліпшень на шляху до ОПЕРАЦІЙНОЇ ДОСКОНАЛОСТІ..."

Jeffrey K. Liker

Що формує ці чинники в організації?

  • True North (так звана "Справжня Північ"): Вектор розвитку, що дає чітку та спільну ціль, та розуміння методів її досягнення.
  • Goal Alignment (Корегування напрямків до цілі / цілескладання): створення та перегляд шкали для оцінки, тригерів для ясності звітів на всіх рівнях.
  • Accountability Process (Процес звітності): залучення всіх співробітників команд, контроль дій виконавців та термінів виконання завдань, використовуючи структуровані і ефективні наради.
  • Leadership Routines (Стандартні процедури лідера): акцент на лідерство керівника, фокусування на створення цінності та регулярному виконанню необхідних дій.
  • Engaging Leadership (Роль лідера, принципи залучення): розвиток у лідера навичок, які забезпечують команді початок дня з чітко поставленими завданнями, а його закінчення - з почуттям задоволення від виконаних роботи, задля формування у людей почуття власної затребуваності та розуміння сенсу їх роботи.
  • Team Performance Coaching (Командний коучінг, наставництво): розвиток навичок наставника в роботі для підвищення індивідуальної та командної ефективності.
  • Problem Solving (Методи вирішення проблем): навчання та практика структурованих наукових підходів вирішення робочих проблем з метою формування певної культури.
  • Intelligent Workspace (Розумний робочий простір): створення добре організованих робочих середовищ, в яких все візуально зрозуміло та контролюється; відображення критичних вимог у вигляді візуальних маячків, які неможливо ігнорувати.
  • Standard Work (Стандартизовані роботи): визначення та документування кращих способів виконання робочих операцій та їх поступове вдосконалення.

Дорослішання організації

Кожна організація прагне до успіху та стійкого безперервного вдосконалення. Для досягнення цієї амбітної мети, в CDI Global розроблена методика MBU® Lean Management System, яка дає компаніям здатність залучати співробітників, задовольняти потреби клієнтів та забезпечує вагому конкурентну перевагу.

Методика передбачає розвиток та проходження трьох фаз зрілості організації:

Фаза 1: Здоров'я організації (Organizational Health). Створення міцної основи для системних взаємодій між співробітниками та вдосконалення процесів. Ця фаза характерна навмиснім ставленням завдань з фокусом на певних областях, процесами домовленостей та співпрацею, розширенням індивідуальних можливостей, прав та обов'язків кожного.

Фаза 2: Фокусні поліпшення (Focused Improvement) з орієнтацією на конкретні операційні та комерційні процеси для досягнення швидкого ефекту, для відповідності внутрішнім стандартам самої організації або зовнішнім вимогам.

Фаза 3: Безперервне поліпшення (Continuous Improvement). Рівень культури: використання талановитих лідерів і їх команд для постійного вдосконалення процесів і діяльності всередині організації.

"Якщо хочете досягти небувалих раніше результатів, то Вам потрібно почати робити небувалі до того речі..."

Steven R. Covey

Структура майстер-класу

Аудиторія, на яку розрахований цей майстер-клас, тобто ті, хто здатний витягти максимум з нього, складається з керівників вищої та середньої ланки, в обов’язки яких входить створення в організації вищеописаних умов та моделі керування, а також всіх зацікавлених осіб (власників, акціонерів, тощо).

Цей одноденний майстер-клас буде сфокусований на найбільш важливих, ключових елементах системи управління Lean Management MBU®, забезпечуючи чіткі відповіді на наступні питання:

  1. Як проектувати та впроваджувати систему обліку, де кожен лідер та його команда розуміють роль та обов'язки?
  2. Як можна реалізувати правильне формування цілей та їх корекцію в часі так, щоб кожної структурної одиниці в організації або конкретної команді були зрозумілі її цілі та завдання?
  3. Як розробити систему щоденного обліку результатів діяльності, в якій кожен керівник і член команди знали б свою роль та обов'язки?
  4. Як впроваджувати керуючі принципи для залучення персоналу та формування прихильності цілям організації, розвитку компетенцій та безперервних поліпшень?
  5. Як консолідувати все перелічене вище в єдину систему керування?

Майстер-клас побудований на практичному досвіді та передбачає активну участь й обмін думками з акцентом на впровадження системи Lean Management MBU®.

Відгуки про майстер-клас

Хто такі є CDI Global?

Ми в CDI Global допомагаємо організаціям стати конкурентоспроможними на світовому рівні та бути відмінними роботодавцями. Для полегшення цього завдання експертами CDI Global була розроблена програма «Малих Бізнес-Одиниць» (Mini-Business Units®). Цю програму відрізняє використання визнаних у всьому світі практик для створення високоефективної Lean-організації.

CDI Global відома у багатьох країнах світу завдяки успішним бізнес-проектам. За останні 20 років ми працювали по всьому світу в більш ніж 70 країнах у приблизно 5000 містах.

Про спікера майстер-класу

Роберт Сондерс

Роберт - керуючий партнер в CDI Global та інженер з 20-річним досвідом управління проектами впровадження бережливого виробництва й підтримки безперервних поліпшень в бізнесі, включаючи сфери виробництва, будівництва, медицини, фінансовий сектор та сільське господарство. Роберт впевнений, що роль керівників полягає в створенні середовища, в якій люди повністю залучені в процеси вдосконалення та мають достатньо можливостей для особистісного зростання та внесення вкладу в розвиток компанії.

Перейти до розділу вартості та реєстрації

Необхідно більше інформації?
Напишіть своє питання й ми відповімо Вам у коротший термін